Mediul reprezintă în rol general stimulul extern ce are impact asupra internului, prin afectarea indirectă a fiinţei, cu transpunerea afectivă în esenţa vie. El constituie mulţimea elementelor benefice nivelului nostru energetic, fizic şi spiritual. Ideologia om-natură, schiţată de alungul timpului prin prisma conştiinţei ce reflecta pasul respectiv spre evoluţie, readuce în zilele noastre scopul de A PROTEJA.
Societatea a cunoscut rolul important al mediului natural în viaţa şi dezvoltarea omului, astefel încât, vizualizând într-o nouă perspectivă, ea a descoperit un important beneficiu spre creşterea prosperităţii în plan financiar. După cauze bine definite şi principii alese strategic, au apărut şi efecte nefavorabile ale ipotezelor iniţiale. Mediul, la rândul său, a reacţionat, conducând poluarea în topul răspunsurilor sale. Activitatea umană a influenţat regenerarea mediului, ducând astfel la afectarea sănătăţii umane, calitatăţii vieţii sau funcţiei naturale a ecosistemelor. Odată cu dezvoltarea şi uşurarea traiului, omul a pierdut din generaţie în generaţie spiritul protector. Ordinea nu mai este la locul ei, firescul a devenit de domeniul trecutului, iar astăzi ceea ce contează rămâne doar pasul următor, aparent pentru creşterea umaităţii.
In concepţia tinerilor noştri apare implementată activitatea de ecologizare pentru a elimina ceea ce putem vedea cu ochii, şi anume distrgerea naturală datorită omului. Greşeala majoră în acest context o are actionarea asupra efectelor, nu a cauzelor! Aşa cum la nivel personal uman tratăm durerea de cele mai multe ori, nu cauza, peste timp începem să întelegem că oricât de promt şi benefic credem că ne vom trata, acţiunea făcută nu are efect decât pe termen scurt, acţonând doar asupra estompării afecţiunilor, nu a soluţionării cauzei. La fel se întâmplă şi în cazul încercărilor noastre de a construi un loc mai curat, mai frumos şi mai viu.
Cauza? Educaţia!
Un răspuns atât de simplu, dar nu mulţi dintre noi ştim că “Educaţia nu este răspunsul la întrebare. Educaţia este calea spre răspunsul la toate întrebările.”- WILIAM ALLIN
Dacă am trata cauza efectelor suportate de natură şi implicit de noi, oamenii, vom ajunge la concluzia că schimbarea se află în interior, nu în exteriorul conceptului nostru. Folosind termenul de “a educa” mă refer la a readuce adevărata şi sănătoasa logică ce mulţi o cunosc, dar şi mai mulţi probabil nici nu au auzit de ea, “Legea Atracţiei” în cunoaşterea legăturii omului cu natura. Pe principiul legii, PRIMEŞTI DOAR CEEA CE OFERI, vreau să dezvolt conexiunea din intregul Univers şi cât de simplu şi de frumos funcţionează ea în orice cadru al vieţii noastre.
Bazându-ne pe dovezile fizicii cuantice, noi ştim că dacă avem două obiecte, de exeplu, doi electroni creaţi împreună care sunt legaţi, îl trimitem pe unul dintre ei la celălalt capăt al universului. Acum, acţionând asupra unuia vom observa că celălalt răspunde imediat, instantaneu. Deci, ori informaţia circulă infinit de repede, ori în realitate electronii încă sunt legaţi. Ei sunt înlănţuiţi. Aşa cum totul era înlănţuit la momentul Big Bang-ului, asta înseamnă că totul încă este conectat. Prin această “conexiune” putem atrubui aceeaşi funcţie legăturii mediului natural între elementele sale. Prin menţinerea lor într-o stare de îmbunătăţire necesităţii lor vom contura aura universului prin mişcarea continuă şi circulară.
Funcţia liniară a acestui concept, definită pe scopul de evoluţie cu specificarea condiţiei de păstrate a sistemului de valori ce privează bogăţia naturală, este unicul algoritm de implementare al educţiei. Unitatea acestui nivel se găseşte prin realizarea dorinţei primare, scopul creşterii.
Sintetizarea acestor factori se îndreaptă către o simplificare logică:
- Dacă vom educa tinerii spre a înţelege efectele acţiunilor lor, prin a le arăta analiza în antiteză între ipoteze verificate până în momentul actual ce privează înjosirea mediului şi acceptarea consecinţelor, vom descoperi că nu e nevoie să trecem prin anumite etape puse pe tapetul societăţii, doar pentru a repeta isoria, ci putem analiza dincolo de aparenţa expusă şi să aflăm, în concluzie că dacă vom învăţa să ne eliminăm obiceiul vicios, nu va mai fi nevoie să tratăm vreo cauză aferentă.
- Dacă ne vom construi un sistem de valori ce va încadra tiparul nostru personal în croirea dezvoltării noastre, vom depăşi actualul statut de manipulţi ce l-am înregistrat fără voia noastră în baza de date a existenţei noastre. Acest principiu va duce la conturarea de noi orizonturi care simplifică existenţa chiar prin “vederea de domeniul trecutului”, organizarea.
- Dacă vom învăţa să preţuim pentru simbolul respectivului termen de analiză, nu pentru cantitatea sau valoarea dată de principii stabilite de alţii, vom ajunge la regăsirea absolută ce se vede dincolo de orizont şi se simte dincolo de credinţă. Atunci vom vedea cu adevărat.
Societatea a cunoscut rolul important al mediului natural în viaţa şi dezvoltarea omului, astefel încât, vizualizând într-o nouă perspectivă, ea a descoperit un important beneficiu spre creşterea prosperităţii în plan financiar. După cauze bine definite şi principii alese strategic, au apărut şi efecte nefavorabile ale ipotezelor iniţiale. Mediul, la rândul său, a reacţionat, conducând poluarea în topul răspunsurilor sale. Activitatea umană a influenţat regenerarea mediului, ducând astfel la afectarea sănătăţii umane, calitatăţii vieţii sau funcţiei naturale a ecosistemelor. Odată cu dezvoltarea şi uşurarea traiului, omul a pierdut din generaţie în generaţie spiritul protector. Ordinea nu mai este la locul ei, firescul a devenit de domeniul trecutului, iar astăzi ceea ce contează rămâne doar pasul următor, aparent pentru creşterea umaităţii.
In concepţia tinerilor noştri apare implementată activitatea de ecologizare pentru a elimina ceea ce putem vedea cu ochii, şi anume distrgerea naturală datorită omului. Greşeala majoră în acest context o are actionarea asupra efectelor, nu a cauzelor! Aşa cum la nivel personal uman tratăm durerea de cele mai multe ori, nu cauza, peste timp începem să întelegem că oricât de promt şi benefic credem că ne vom trata, acţiunea făcută nu are efect decât pe termen scurt, acţonând doar asupra estompării afecţiunilor, nu a soluţionării cauzei. La fel se întâmplă şi în cazul încercărilor noastre de a construi un loc mai curat, mai frumos şi mai viu.
Cauza? Educaţia!
Un răspuns atât de simplu, dar nu mulţi dintre noi ştim că “Educaţia nu este răspunsul la întrebare. Educaţia este calea spre răspunsul la toate întrebările.”- WILIAM ALLIN
Dacă am trata cauza efectelor suportate de natură şi implicit de noi, oamenii, vom ajunge la concluzia că schimbarea se află în interior, nu în exteriorul conceptului nostru. Folosind termenul de “a educa” mă refer la a readuce adevărata şi sănătoasa logică ce mulţi o cunosc, dar şi mai mulţi probabil nici nu au auzit de ea, “Legea Atracţiei” în cunoaşterea legăturii omului cu natura. Pe principiul legii, PRIMEŞTI DOAR CEEA CE OFERI, vreau să dezvolt conexiunea din intregul Univers şi cât de simplu şi de frumos funcţionează ea în orice cadru al vieţii noastre.
Bazându-ne pe dovezile fizicii cuantice, noi ştim că dacă avem două obiecte, de exeplu, doi electroni creaţi împreună care sunt legaţi, îl trimitem pe unul dintre ei la celălalt capăt al universului. Acum, acţionând asupra unuia vom observa că celălalt răspunde imediat, instantaneu. Deci, ori informaţia circulă infinit de repede, ori în realitate electronii încă sunt legaţi. Ei sunt înlănţuiţi. Aşa cum totul era înlănţuit la momentul Big Bang-ului, asta înseamnă că totul încă este conectat. Prin această “conexiune” putem atrubui aceeaşi funcţie legăturii mediului natural între elementele sale. Prin menţinerea lor într-o stare de îmbunătăţire necesităţii lor vom contura aura universului prin mişcarea continuă şi circulară.
Funcţia liniară a acestui concept, definită pe scopul de evoluţie cu specificarea condiţiei de păstrate a sistemului de valori ce privează bogăţia naturală, este unicul algoritm de implementare al educţiei. Unitatea acestui nivel se găseşte prin realizarea dorinţei primare, scopul creşterii.
Sintetizarea acestor factori se îndreaptă către o simplificare logică:
- Dacă vom educa tinerii spre a înţelege efectele acţiunilor lor, prin a le arăta analiza în antiteză între ipoteze verificate până în momentul actual ce privează înjosirea mediului şi acceptarea consecinţelor, vom descoperi că nu e nevoie să trecem prin anumite etape puse pe tapetul societăţii, doar pentru a repeta isoria, ci putem analiza dincolo de aparenţa expusă şi să aflăm, în concluzie că dacă vom învăţa să ne eliminăm obiceiul vicios, nu va mai fi nevoie să tratăm vreo cauză aferentă.
- Dacă ne vom construi un sistem de valori ce va încadra tiparul nostru personal în croirea dezvoltării noastre, vom depăşi actualul statut de manipulţi ce l-am înregistrat fără voia noastră în baza de date a existenţei noastre. Acest principiu va duce la conturarea de noi orizonturi care simplifică existenţa chiar prin “vederea de domeniul trecutului”, organizarea.
- Dacă vom învăţa să preţuim pentru simbolul respectivului termen de analiză, nu pentru cantitatea sau valoarea dată de principii stabilite de alţii, vom ajunge la regăsirea absolută ce se vede dincolo de orizont şi se simte dincolo de credinţă. Atunci vom vedea cu adevărat.
“Educaţia este puterea de a gândi limpede, puterea de acţiona bine în lucrarea lumii, puterea de a aprecia viaţa.” - BRIGHAM YOUNG
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu